Daisypath Happy Birthday tickers


keinginan ku yang x mustahil ,

salam,
Entah kenapa , tibe2 hati terdetik , menyuruh ku memakai tdung labuh ! ,huh ! insyaallah aku akan mencuba, x mustahil dan x mungkin , ingin mmg pon , tapy bukan skrg , nie mesti kes tgok orng yang pakai tdung labuh, membuat aku jeles abis ! , hurmm,
 tapy bile bace artikel ttg pandangan org pada wanita tdung labuh ! nak try pon takot sbb  , apabila  orng anggap wanita bertudung labuh, mempunyai keperibadian yang tinggi , ilmu , kuat agama, menybbkan aku perlu membaiki diri aku, , kerana ilmu aku belum cukup, ,! ini semua dgn izin allah , amin !,  
 coretan dari saya :)


teringin dipandang mulia oleh orng lain ,
 terasa cemburu bile melihat wanita tdung labuh ,
 nak pakai mmg ingin ,
 tunggu je la syikhah awei bertudung labuh ! :))




to dak pompuan 5st (islam) agy2 aini & farah =  nak bertudung labuh , 5 tahun akan datang ya? hehe,


------------------------------------- wasalam --------------------------------

No comments: